top of page

Политика за връщане

Политика за връщане на стоки на www.wal.bg
WAL BG цени доверието на своите клиенти и гарантира качеството на предлаганите продукти. Поради естеството на продаваните стоки (телешко месо и животни), следните правила важат за политиката за връщане:

1. Условия за връщане
Стоки не подлежат на връщане поради тяхната специфична природа като бързоразвалящи се продукти и хигиенни изисквания.
Все пак, ако клиентът има забележки относно качеството на доставената стока, се препоръчва незабавно да се свърже с нас.
2. Как да подадете оплакване?
В случай на несъответствие или дефект на продукта:

Свържете се с нас в рамките на 24 часа след доставката на имейл info@wal.bg.
Предоставете следната информация:
Номер на поръчката;
Описание на проблема;
Снимки на получената стока, ако е възможно.
3. Обработване на жалбите
Всеки случай ще бъде индивидуално разгледан от нашия екип.
При установено несъответствие с качеството или друго нарушение, WAL BG може да предложи:
Замяна на продукта;
Възстановяване на сумата (само в изключителни случаи).
4. Доставка и транспортни разходи
Ако бъде одобрено възстановяване или замяна, разходите за транспорт се покриват от WAL BG, освен ако проблемът не е предизвикан от клиента (напр. грешен адрес за доставка).
5. Изключения
Не се приемат рекламации или искания за връщане в следните случаи:

При неправилно съхранение на продуктите след доставката;
Ако са изминали повече от 24 часа от получаването на продукта.
Благодарим Ви за разбирането и доверието в www.wal.bg. За всякакви въпроси относно политиката за връщане, не се колебайте да се свържете с нас на info@wal.bg.

Екипът на WAL BG Ви желае приятно пазаруване!

bottom of page